Specjalista(ka) ds. obsługi klienta [Poland]


 

$ads={1}

O nas

Dołącz do nas w Foundever!

Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!

Specjalista/ka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Do twoich zadań należeć będzie:

✅ Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
✅ Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
✅ Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);
Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
Obsługa komputera nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Kilka ważnych informacji:

Umowa o pracę lub umowa zlecenie (wybór należy do Ciebie)
  • Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie);
Praca w naszym nowym biurze w Warszawie lub hybrydowa (po okresie wdrożenia)

Dołącz do nas a zyskasz:

Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczybało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotwie;
Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال